Se også..

Skal vi tales ved?

Bliv opdateret!

Bliv informeret om nye blogindlæg og få gratis tips & tricks i min nyhedsmail.

Online identitet

Nettet er kommet for at blive – derfor undgår man det ikke i sin markedsføring og hvis man vil have det optimale ud af Internettet er det vigtigt at finde virksomhedens online identitet. Hvordan skal kunderne opfatte virksomheden og hvordan skal ansigtet være udadtil? Hvor skal firmaet være fremtrædende og hvilke værdier skal der sælges på?

Dårlig omtale skaber en dårlig identitet online.

Er der en masse dårlig omtale om virksomheden på nettet, kan det betyde katastrofale konsekvenser, da mange forbrugere benytter nettet til informationssøgningen inden et givent køb. Hvis omtalen er gammel og irrelevant, kan man benytte Reputation management, for at få bedre omtale frem i lyset.

Eksempler på dårlig online identitet

Nedenfor ser du to eksempler på dårlig omtale i søgemaskinerne. Gad vide hvor mange kunder de har mistet på denne dårlige omtale?

Dåglig online identitet kan skade firmaet

Tænk hvis du fik rykket den dårlige omtale længere ned i søgemaskinerne?

Kontakt mig

Har din virksomhed oplevet dårlig omtale eller har i bare ikke helt styr på hvordan jeres identitet er? Kontakt mig, så kigger vi på det.



Jeg tilbyder bl.a. Kunderne siger..
Certificeringer