Skal vi tales ved?

Viral Markedsføring

Viral stammer fra ordet virus – som kan formere sig i levende celler og spreder smitten ved at kopiere sig selv i utallige eksemplarer.

Med viral markedsføring, er det forbrugeren selv, der spreder kommunikationen online og skaber en global ”epidemi”. Nutidens web 2.0 applikationer og sociale værktøjer gør det muligt, at udnytte forbrugerens trang til at sende sjove, groteske og skøre beskeder til hinanden.

Vil du høre mere om Viral Markedsføring? - Så kontakt mig for en uforpligtende snak

 

Mund-til-mund marketing

Word of mouth anbefalinger er guld værd. En undersøgelse omkring de medier der afgør vores valg af flyselskab taler for sig selv:

  • 43% WOM (Mund – til mund)
  • 25% Internettet
  • 9% Pressen og PR
  • 8% TV
  • 4% E-mail
  • 1% Radio

Eksempel på en Viral youtube video

Læs mere om det på Wikipedia

 

Jeg tilbyder bl.a. Kunderne siger..
Certificeringer